ROGVAIV: Rosu

In epoca moderna interesul pentru culori a crescut si mai mult.  Marci de seama defileaza sub anumite culori ce definesc un produs sau emblema unei companii . Rosu  este  culoarea pe care ochiul o percepe cel mai rapid (in 0,02 secunde). Sinonima cu energia si viteza,culoarea rosie este considerata un stimulent universal. In subconstientul nostru, culoarea

By |2012-02-20T10:29:40+02:00februarie 20th, 2012|STIINTA CULORILOR|

Cutting Plotter – Tehnologie de taiere

Cutting plotter-ul este un aparat care cu ajutorul funcţiei de tăiere aplicate pe anumite tipuri de folii poate indeplini divese actiuni: - Decupare pe contur al unei grafici printate: ideal când se doreşte ca tipăriturile să aibe diverse forme, diferite de cele clasice dreptunghiulare. - Realizarea  diverselor gravici prin tăiere în folie de o anumită

By |2012-02-20T09:33:53+02:00februarie 20th, 2012|TEHNOLOGIE|

Router CNC – Tăiere şi decupaj computerizat

Routerul este un aparat care îndeplineşte la cele mai înalte standarde funcţii de tăiere, decupaj .Are o gama foarte larga de aplicatii,de la productia publicitara, industria mobilei, prelucrarea marmurei, etc. Funcţia de tăiere şi decupare a routerului este aplicabilă într-o gamă diversă de materiale cu diverse  grade de duritate, de la polistiren sau lemn până la

By |2012-02-20T09:27:23+02:00februarie 20th, 2012|TEHNOLOGIE|

Mapele ca materiale publicitare

Mapele reprezintă vectori de imagine ale companiei, ce pot fi utilizate atât ca instrument de lucru cât şi ca materiale publicitare. Este important ca realizarea mapelor să se facă în raport cu trăsăturile de imagine ale companiei, printr-o grafică reprezentativă ce să conţină elementele de identificare: logo, adresă, numere contact. Ca modalitate de realizare, mapele

By |2012-02-20T09:18:57+02:00februarie 20th, 2012|TIPARITURI|

Banner Blockout

Este un material de banner, cel mai scump din categoria sa, acesta este compus din trei staturi, stratul din mijloc fiind foarte subtire si de culoare neagra ceeea ce-l face imposibil de iluminat din spate materialul fiind opac. Este ideal in realizarea de afisaje ce necesita tiparirea atat pe fata cat si pe verso a

By |2012-02-20T09:02:10+02:00februarie 20th, 2012|SIGNALISTICA|

Banner Backlit

Este un material asemanator bannerului insa mult mai rezistenta la intindere si translucid, de aceea poate fi iluminat din spate. Este un inlocuitor foarte bun al plexiglasului-ului in realizarea de reclame luminoase, atunci cand se doreste realizarea de reclame luminoase mai mari de 3 metri, plexiglasul-ul se gaseste cel mai frecvent sub forma de placi

By |2012-02-20T09:00:21+02:00februarie 20th, 2012|SIGNALISTICA|

Poliplanul

Poliplan-ul este o tesatura de PVC, este un material foarte ieftin si foarte utilizat in domeniul productiei publicitare dotorita gradului inalt de planeitate si flexibilitate, proprietati ce il fac foarte usor de utilizat in realizarea de printuri de dimensiuni mari. Greutatea acestui material este relativ mica cuprinsa intre 250  - 650 g per metru patrat ceea

By |2012-02-20T08:57:06+02:00februarie 20th, 2012|SIGNALISTICA|

Semnificatia culorilor in publicitate

Este unanim acceptat faptul ca unul dintre cele mai importante roluri ale culorilor este acela de a genera recunoastere. Culorile reprezinta un important instrument de marketing si prin faptul ca ele pot diferentia puternic marcile sau chiar produsele. Reactiile oamenilor in fata culorilor sunt diferite si probabil ca nu sunt mostenite. Ele reprezinta "asociatii invatate

By |2012-02-20T08:51:00+02:00februarie 20th, 2012|STIINTA CULORILOR|